sobota, 29 lipca 2017

Urodzinowe candy

Witam Was bardzo serdecznie. 
Za trzy tygodnie a dokładnie 19 sierpnia mój blog będzie obchodził swoje drugie urodziny. W związku z tym chciałabym Wam wszystkim serdecznie podziękować za to, że jesteście i towarzyszycie mi w moich blogowych poczynaniach. Bywało różnie. Były chwile radości ale też zwątpienia - czy to co robię, ma jakikolwiek sens. Jak widzicie nadal jestem i zamierzam przynajmniej przez jeszcze jakiś czas pozostać w blogosferze. Mam pewne marzenia z tym związane ale nie wypowiem ich na głos, żeby nie zapeszyć.
Tak więc, drodzy moi goście jeszcze raz dziękując Wam za każde pozostawione słowo i za Wasze odwiedzinki,  chciałabym zaprosić Was do zabawy. Przygotowałam niespodziankę (dosłownie niespodziankę), której kulminacja odbędzie się właśnie 19 sierpnia. 


Wówczas wybiorę osobę, do której powędruje wcale nie mała paczka. Moja niespodzianka zawierać będzie:
*coś dla duszy i dla ciała,
*coś własnoręcznie wykonanego i coś kupionego,
* coś praktycznego i coś ozdobnego,
*coś na skołatane nerwy i poprawę nastroju,
*coś na szczęście i na zdrowie,
*i może jeszcze coś...pomyślę.

Dlatego bez względu na to, czy jesteś blogerem czy też nie - zachęcam Cię do udziału w zabawie.
Jeśli masz ochotę to zabierz ze sobą mój banerek. Będzie mi również bardzo miło, kiedy zostaniesz moim obserwatorem czy polubisz mnie na fp.


A teraz popuśćcie wodze fantazji i spróbujcie sobie wyobrazić, że wszyscy spotykamy się na urodzinowym przyjęciu i baaardzo miło spędzamy czas w swoim gronie rozmawiając na różne tematy. Zanim jednak do tego doszło kurtuazyjnie podajemy sobie ręce i przedstawiamy się mówiąc co nieco na swój temat (oczywiście z zachowaniem swobody i dobrowolności). Dlatego ktoś, kto (jak mówi moja córka) "wbije" na moją imprezkę, może zechce odpowiedzieć na te kilka poniższych pytań:

1. Jak masz na imię?
2. Z jakiego rejonu Polski pochodzisz?
3. W jakiej kategorii wiekowej się obecnie znajdujesz?
4. Czym zajmujesz się zawodowo?
5. Jakie są twoje zainteresowania?
6. ...?

Żeby Was zachęcić do wypowiadania się na swój temat i żeby przełamać pierwsze lody zacznę od siebie.

Mam na imię Monika. Mieszkam w Wielkopolsce. Jestem kobietą 40+ a nawet ++. Z zawodu jestem pedagogiem szkolnym i na co dzień pracuję z młodzieżą w liczebnej szkole ponadgimnazjalnej. Pracuję także wolontariacko w punkcie, którego jestem współzałożycielem. Zajmujemy się bezpłatną organizacją i prowadzeniem zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych. 
Moje zainteresowania są bardzo różnorodne. Interesuję się przede wszystkim wnętrzarstwem, rękodzielnictwem, psychologią i pedagogiką. Bardzo lubię chodzić na spacery, czytać książki i oglądać filmy. Chętnie pracuję i wypoczywam w ogrodzie. Cały czas  aranżuję swój dom i ogród, pogłębiam swoją wiedzę, rozwijam swoje zainteresowania. Bardzo cenię sobie rozmowę i poznawanie kreatywnych osób.  Od dłuższego czasu przyświeca mi motto: "Małe zmiany czynią ogromną różnicę". 
Poza tym mam kochającego męża i nastoletnią córkę. Jestem a właściwie jesteśmy właścicielami psa i kota (niestety tylko jednego, ponieważ młody kocurek i kotka zaginęły nam w przeciągu 2 ostatnich miesięcy).
I to chyba na tyle. Mam nadzieję, że troszkę Was ośmieliłam i zachęciłam do odsłony siebie. 


Pozdrawiam Was wszystkich 
z bliska i z daleka, 
młodych i nieco starszych, 
 pozostawiających komentarze  i tych, którzy tego nie robią (sama kiedyś byłam milczącym obserwatorem).
Przesyłam Wam same serdeczności
Monika:) 










57 komentarzy:

  1. Mam na imię Magda. Pochodzę z... hmmm... urodziłam się w woj. częstochowskim, wychowałam w woj. śląskim, a OBECNIE mieszkam w woj. wielkopolskim ;) jestem w kategorii 18 plus VAT tylko ten VAT z roku na rok co raz wyższy ;) a tak serio jestem z grupy 30 + :) z wykształcenia jestem pedagogiem, a obecnie pracuję jako mama na pełny etat czyli: praczka, wycieraczka nos, kumpel, ramię do wypłakania itd. ;) moje zainteresowania widać na moim blogu :) uwielbiam tworzyć: szyć, kleić, dziergać. staram się próbować rożnych dziedzin, ale nic na siłę - jeśli coś mi nie wychodzi, a tego nie czuję - odpuszczam :) kiedyś jeszcze fotografowałam, ale trochę mi przeszło, ale nie porzuciłam zupełnie. gratuluję Ci dwóch lat w blogosferze. bywa ciężko, prawda? powodzenia więc :) I SPEŁNIENIA MARZEŃ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło Cię poznać Madziu. Jest to dla mnie ogromna przyjemność. Widzę, że nie tylko zawód nas łączy.
      Dziękuję za tak miłe odwiedziny i Tobie też życzę wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  2. Moniko, miło mi poznać Cię bliżej i pogratulować Ci już dwóch lat blogowania! Pięknie inspirujesz! Życzę Ci wielu dalszych inspiracji i spełnienia blogowych marzeń! Ja też mam na imię Monika, pochodzę z pięknej Gdyni, gdzie prowadzę m.in. warsztaty z seniorami. Mój wiek to 30+. Oprócz pracy zawodowej zajmuję się domem i trójką dzieci, uwielbiam haft krzyżykowy, którym fascynuje mnie od wielu lat, ale nie spodziewałam się, że założenie bloga aż tak mnie wciągnie i będzie niesamowitym motywatorem, aby tworzyć więcej! Uwielbiam też książki, kawę i pyszne ciasta! Miło mi gościć u Ciebie i wziąć udział w Twojej urodzinowej zabawie! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kolejnego gościa na moim urodzinowym przyjęciu. Nawet nie spodziewasz się - jak wielką przyjemność sprawia mi czytanie tych opisów. Miło mi Ciebie u siebie gościć i oczywiście bliżej poznać moją imienniczkę.
      Ściskam mocno😊

      Usuń
  3. Mam na imię Teresa. Pochodzę z Elbląga, mieszkam na wsi koło Starogardu Gdańskiego. Jestem babcią dwóch uroczych wnuczek, 50+++. Jestem nauczycielką. Mam bardzo szerokie zainteresowania. Lubię wszelkie prace artystyczne, piszę wiersze i opowiadania, trochę maluję,fotografuję, robię miniaturki. Jestem niepoprawną kolekcjonerką staroci, lalek , dewocjonaliów. Kocham mój ogród. No i jestem własnością kota o imieniu Prezes, tak, tak , to on ma mnie, a nie ja jego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Tereso. Miło mi Cię gościć u siebie. Nie chciałabym się powtarzać ale muszę - cieszę się, że odpowiedziałaś na moją urodzinową zabawę. Dzięki temu mogłam Cię choć trochę bliżej poznać.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  4. Witam. Mam na imię Ania. Pochodzę z małopolski, aktualnie mieszkam na śląsku. Kategoria wiekowa 30- (jeszcze przez chwilę). Pracuję w ubezpieczeniach. Większość wolnego czasu zajmuje mi mój prawie dwuletni syn. Zainteresowania to głównie haft krzyżykowy i robienie kartek, próbuję też trochę robienia na drutach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że jesteś. Miło mi powitać Cię w gronie gości i poznać Ciebie troszkę lepiej.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Moniko, z ogromną ochotą wezmę udział w Twojej zabawie. Niesamowicie podoba mi pomysł na przedstawienie się, dzięki temu naprawdę poznamy się lepiej :D Miło mi bardzo poczytać więcej o Tobie <3
    Tak więc, mam na imię Agnieszka, podobnie jak Ty wiek 40 ++ :)), mieszkam na pięknej, zielonej Lubelszczyźnie, na samym jej krańcu, przez moje miasto przechodzi granica z Białorusią :) Z wykształcenia jestem dekoratorem, w kierunku reklamy, ale obecnie wykonuję zawód ,,kura domowa,, ;) Mam dwie wspaniałe córy, to właśnie ze względu na tę młodszą jestem w domu. Pasji mam całą masę, aż czasami mnie frustruje sytuacja, że nie jestem w stanie oddać się wszystkim, zwyczajnie przez zbyt krótką dobę ;) A moje pasje to : rękodzieło, książki, ogród, storczyki, wyposażenie wnętrz, kulinaria, fotografia, malarstwo.... jeszcze sporo można by wymieniać ;D
    Obserwatorem Twojego bloga jestem już od dawna, a teraz zabieram banerek do siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszka! Miło mi Cię poznać i poczytać na Twój temat. Obserwując Twój blog, widzę, że na pewno kilka rzeczy nas łączy. Nigdy nie wiadomo, co przyniesie przyszłość.
      Pozdrawiam ciepło i ślę uściski:)

      Usuń
  6. Ogromnie gratuluję Ci tych dwóch lat blogowania. Życzę wielu sukcesów i mnóstwa radości z nim związanych. Jestem Twoja imienniczką, minęłam rok temu magiczną granicę trzydziestki. Od zawsze moim miejscem na ziemi jest podkarpacie. Z wykształcenia jestem nauczycielką języka polskiego, na chwilę obecną zarządzam domem i opiekuję się dwiema cudownymi ksiezniczkami i czasem też królem. Niecały rok temu stałam się blogerką ( ha, ale to brzmi :)), co było moim marzeniem od kilku dobrych lat. Tworzenie domu wciągnęło mnie całkowicie, urządzanie go, dekorowanie i wszelkie projekty DIY stały się moją pasją. Uwielbiam fotografię, książki i drewno. Kiedyś pisywalam wiersze i projektowałam namiętnie ciuchy, ale to już zamierzchłe czasy. Zasiadam za urodzinowym stołem i jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego :). Ściskam.
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie usiąść z Tobą do stołu i pogawędzić, i oczywiście poznać Ciebie bliżej. Czytam i widzę, że z branży całkiem spora lista osób.
      Dziękuję Ci za życzenia i gratulacje.
      Pozdrawiam i ściskam z całego serca:)

      Usuń
  7. Po pierwsze gratulacje, po drugie wszystkiego najlepszego :) Miliona pomysłów i radości w ich realizowaniu :)
    Chętnie wbijam się na imprezkę ;)
    Mam na imię Arleta i mimo, że na świat przyszłam na południu Polski, to całym sercem jestem z Mazur :) Moja kategoria wiekowa to 30+ aczkolwiek ciągle wydaje mi się, że mam znacznie mnie - to za sprawą genów, które zdecydowanie kłócą się z moim peselem ;) Z wykształcenia pedagog (musiałam to napisać, bo przecież co chwilę znajdujemy u jakieś wspólne rzeczy) Aktualnie jestem pracownikiem biurowym i tym się zajmuje przez całe osiem godzin dziennie, a potem to już same przyjemności - rodzina, dom, moje hobby - czyli DIY, tak jak Ty ciągle staram się aranżować i upiększać moje cztery kąty. Lubię przeczytać dobry kryminał i obejrzeć ciekawy film :) i mimo, że uważam siebie za aspołeczną, to chętnie spędzam czas z ludźmi :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym byłaby imprezka bez Ciebie. Cieszę się , że na nią wbiłaś. Jesteś ze mną już od dawna. Dziękuję. Sprawiłaś mi radość tym wpisem. Dziękuję za gratulacje i życzenia.
      Pozdrawiam baardzo serdecznie:)

      Usuń
  8. Dużo dobrego z okazji drugich urodzin i wielu kolejnych roczków! Okazuje się, że jesteś tylko 2 miesiące starsza ode mnie - blogowo oczywiście:) A w realu, no cóż od kilku miesięcy 40+ (jeszcze się nie przyzwyczaiłam:) Z wykształcenia politolog, z zawodu pracownik biurowy, a od jakiegoś czasu mama na pełny etat. Lubię czytać, tańczyć, spacerować po zielonych łąkach. Kocham psy i jestem właścicielką jednego z nich, który aktualnie mieszka z moją mamą i bratem. Więcej o mnie dowiesz się z ostatniego mojego postu, bo wreszcie udało mi się go dziś ukończyć i odpowiedzieć na Twoje pytania:)
    Pozdrawiam, Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc niedługo u Ciebie urodzinowa imprezka.
      Jak sama pewnie zauważyłaś na moje urodziny przybyły kobietki w różnym wieku. Różnica wieku niw ma tu najmniejszego znaczenia. W realu tym bardziej. Bawmy się, blogujmy i korzystajmy z życia. Dzięki za prezent w postaci życzeń i gratulacji.
      Pozdrawiam i życzę zdrówka i uśmiechu😊

      Usuń
  9. Droga Moniko, ja tez sie dolaczam do imprezy:) Ogromnie gratuluje Ci tych dwoch lat blogowania. Życze wielu sukcesow !!!!Mam na imie Karina na swiat przyszlam na poludniu Polski okolice Krakowa, studiowalam w Opolu a mieszkam w niemczech. Jestem kobietą 40 ;)
    z zawodu ksiegowa, pracuje w duzej klinice i bardzo lubie moja prace:)Moje zainteresowania sa rowniez bardzo roznorodne uwielbiam kwiaty i ogrod, dekoracje wnetrz,
    uprawiam Sport, kocham Francje i jezyk francuski. Poza tym mam kochającego meza
    Pozdrawiam Cię serdecznie Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że też zasiadłaś przy moim urodzinowym stole, tym bardziej, że to Ty byłaś jedną z osób, które dodały mi otuchy, kiedy dopadły mnie blogowe wątpliwości.
      Dziękuję za życzenia i za to, że jesteś.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
    2. Bardzo sie ciesze, ze sie poznalysmy
      Pozdrawiam
      Karina

      Usuń
  10. HAHAHH świetna zabawa!
    U mnie też wkrótce będzie 2 lata :) Więc jesteśmy w podobnym wieku blogowym ! :)

    Ale ale, impreza zaczyna się rozkręcać więc jak najszybciej powiem kilka słów o sobie :)
    Mam na imię Ewa i mieszkam w "świętym" mieście. A z pochodzenia jestem Ślązaczką. [Taką kluseczką z dziurką :) ]
    Mam 30+ A tak na prawdę to nie wiem dokładnie ile - po 30-tce przestałam liczyć, za to urodziłam się pod koniec grudnia więc zawsze udaje mi się wynegocjować prawie cały rok mniej :)
    Wykształciłam się na magistra zarządzani i marketingu, a ostatnio pracowałam jako kierownik , puki w moim brzuchu nie pojawiła się mała Calineczką - więc teraz aktualnie trwam w oczekiwaniu ;)
    Moich zainteresowań jest za dużo i nawet nawał wolnego czasu jest dla mnie niewystarczający. Najbardziej ulubione:
    - czytanie, kupowanie, szukanie ciekawych tytułów
    - odnawianie mebli, recykling
    - haftowanie
    - blogowanie
    - relaks przy muzyce - najczęściej instrumentalnej, klasycznej , filmowej
    - organizacja domu
    :)

    Ja zawsze pytam o:
    - Najlepsza przeczytana książka (chętnie zawsze przeczytam)
    - Film kt wysłałabyś w kosmos - taki kt. przedstawiłby dokonania całego świta - najlepszy!
    - ulubiona muzyka z filmu.
    - kto Cie inspiruje w życiu?
    - ulubiony artysta ( malarz, grafik, a może rzeźbiarz??)
    Pokusisz się o odpowiedź?
    Pozdr E

    Ps banerek na boczek wrzucam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście się rozkręca między innymi dzięki Tobie. Ze mną jest nas już 12 kobitek.
      Oczywiscie, że odpowiem na Twoje pytania:
      Książka - nie mam ulubionej. Czytam ich dość dużo ale tej jedynej nie wybiorę,
      Film - nie ograniczyłabym listy tylko do jednego tytułu. Jest ich całkiem sporo - godnych obejrzenia. Ostatnio bardzo spodobał mi się film pt. "Teoria wszystkiego",
      *Inspiracja - samo życie, przyroda, film, książka, a czasem przypadkowo spotkany człowiek...,
      *Artysta - ostatnimi czasy bardzo lubię ludzi ze świata wnętrzarskiego ( dla innych zwykli rzemieślnicy a dla mnie artyści). To ich kreatywność, umiejętności mnie fascynują.
      Pozdrawiam i ślę same serdeczności:)

      Usuń
  11. witaj :)
    Razem już drepczemy po blogosferowym świecie:)Podglądam małpuje co tam u Ciebie jakiś przepis jakiś pomysł...gratuluję i życzę miłych ciepłych twórczych wpisów:)
    Ja jestem ryczącą 40 latką i dobrze mi z tym od 3 lat kurą domową,lubie rozpieszczać innych ale i sama jestem osobą lubiąca niespodziewane prezenty:)co ja lubie wiesz zaglądasz czasem do mojej głowy od haftu po decu szycie kartki ,lubię dobrze zjeść i ugotować coś fajnego ,uwielbiam piec ciacha i secend hendy...pozdrawiam serdecznie a no i lubię czarną kawę i nietuzinkowe herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za gratulacje i oczywiście życzenia. A małpuj ile chcesz.
      Super, że też wpadłaś na imprezkę.
      Pozdrawiam pięknie:)

      Usuń
  12. Witaj Moniko, nie mogę przegapić imprezy u Ciebie. Lubię u Ciebie bywać więc i tym razem jestem. Najpierw gratuluję blogowej rocznicy i życzę dalszych sukcesów.Liczba gości świadczy o wielkiej popularności Twojego bloga więc za zaszczyt uważam bycie jednym z nich. Mam na imię Marysia, a właściwie Maria, bo 50 stuknęła już dawno. Mieszkam w Wielkopolsce, w małym miasteczku niedaleko Poznania.Z zawodu jestem nauczycielem matematyki i języka angielskiego choć w ubiegłym roku postanowiłam skorzystać z nauczycielskiego świadczenia emerytalnego i dzięki temu mogę prawie bez ograniczeń oddać się moim pasjom.Jak widać na moim blogu lubię wyzwania rękodzielnicze, DIY, bywanie tu i tam w poszukiwaniu nowych doznań i inspiracji, książki, muzykę, głównie klasyczną. Czasem filozoficznie przynudzam.Nie znoszę kłamstwa i obłudy. Łatwo wybaczam choć nie zapominam.Jeszcze ufam ludziom choć coraz rzadziej mierze ich swoją miarką.Czy z takim bagażem mogę zasiąść wśród Twoich gości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady z tym bagażem. To ja jestem zaszczycona Twoimi odwiedzinami. Chwilo trwaj jak najdłużej.
      Dziękuję za życzenia - pozdrawiam i ślę serdeczności.
      Może kiedyś w realu się wszystkie spotkamy.

      Usuń
  13. Gratuluję 2 latek, w ciągu których ubogaciłaś nas swoimi pomysłami. Wbijam na imprezkę : )
    Mam na imię Mariola (50+) pochodzę z Poznania, od wielu lat mieszkam w okolicach Świebodzina. W swoim życiu wykonywałam wiele zawodów, najdłużej jako mama i żona : ) Lubię odwiedzać pchle targi, słuchać historii rodzinnych, poznawać nowe miejsca namacalnie i wirtualnie oczami blogerek. Próbowałam różnych technik rękodzielniczych, wiem że dekupage nie dla mnie. Lubię kawę cappuccino w ładnej filiżance, marcepan w gorzkiej czekoladzie, a z owoców najbardziej morele. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam pięknie i zapraszam do wirtualnego stołu. A na nim wszystko to, co dusza zapragnie. Miło, że jesteś.
      Pozdrowionka wielkie 😊

      Usuń
  14. Mam na imię Magda a mój blog, minimalissmo, również zbliża się do drugiej rocznicy (pod koniec października). I ja również jestem 40+, mieszkam na Śląsku choć z racji upodobania do "bycia poza domem", często mnie nie ma na Śląsku :) Zajmuję się grafiką/składem czasopism i modą - ta jest również moją pasją. Lubię ciszę i spokój (w domu, w ogrodzie, tam gdzie jest potrzebna), ale z kolei w miastach lubię ruch i gwar :)
    Cieszę się gdy widzę, że dziewczyny w moim wieku (i starsze) mają czas i chęci do blogowania, dzielenia się z innymi swoimi zainteresowaniami i spostrzeżeniami. Wszystkiego najlepszego życzę, wielu ciekawych inspiracji i czasu na ich realizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że wpadłaś na imprezkę. Ciszę się, że wśród nas zasiądzie osoba, która zajmuje się modą. Mogłabyś jako chłodny obserwator doradzić nam, w czym byłaby nam do twarzy.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  15. Mam na imię Agnieszka, choć wiele osób mówi do mnie Ruda. Uprzedzam od razu, że nie znoszę zdrobnienia "Agniesiu" ;) Pochodzę z województwa Zachodniopomorskiego, wychowałam się w Wolinie, gdzie obecnie też mieszkam. Mam pod nosem morze, ale kocham góry! Jestem od niedawna w gronie szalonych trzydziestolatków!Pracuję w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu, a moim konikiem jest praca z młodzieżą, szczególnie gimnazjalną ;)
    W wolnych chwilach szyję i to jest moja główna pasaj. Jak tylko mam możliwość, to jadę w góry, bo kocham po nich wędrować. Mam w domu pięknego brytyjskiego kota - Celinę :) Mała cwaniara jest moim oczkiem w głowie :)
    Pozdrawiam i życzę kolejnych lat owocnego blogowania :)
    Oczywiście dołączam do zabawy, a banerek zbieram ze sobą na www.niezchin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o tym wiem, zdrobnienie "Agniesiu" było zmorą mojego dzieciństwa. I jeszcze jedno...uważaj... "Jagnisiu". Czyż to nie masakra?;)

      Usuń
    2. Miło mi cie gościć. Nie przypominam sobie dokładnie ale chyba pierwszy raz jesteś u mnie. Tym bardziej się cieszę, że ze mną świętujesz. Miło mi Cię poznać. Niech zabawa trwa.
      Dziękuję za życzenia - pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  16. Uwielbiam "babskie" imprezy więc wpadam i przysiadam się z chęcią. Przede wszystkim gratuluję dwóch latek, wiek przedszkolny zbliża się dużymi krokami:-) Mam na imię Ola, mieszkam w małej, wielkopolskiej mieścinie z rodzinką, psem, a od kilku dni także kotem. 40++ mam w dowodzie, a 20 w głowie. W tej samej głowie mieszczę jeszcze uwielbienie do matematyki, muzyki, książek, ogrodu i wszelkich rękoczynów. Rękodzielnie ciągle szukam nowych wrażeń, chociaż najczęściej plotę z gazet, dziergam, kleję kartki albo supłam frywolitki. Sama się dziwię, że to się wszystko w tej jednej głowie mieści, tylko czasem nie nadążam sama za sobą;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - same babki tutaj zagościły. Ja tak jak Ty mimo przekroczonej 45 w duszy i głowie czuję się znacznie młodsza. No i kolejna kobieta z Wielkopolski. Bardzo mi miło.
      Dzięki za życzenia i gratulacje. Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Cześć! Mam na imię Agnieszka. 8 lat temu z Małopolski przeprowadziłam się do serca Górnego Śląska i dobrze mi tu. Rocznik 85 (oczywiście najlepszy;). Wielbicielka kawy, wciąż szukająca inspiracji i motywacji do działania. Zakochana w swoim mężu i dwóch uroczych córkach. Uwielbiam aktywność w każdej postaci - od roweru przez bieganie na ćwiczeniach z Ewką kończąc. Co jeszcze? Aha, obecnie jestem na urlopie wychowawczym, więc jestem specjalistką od zadań specjalnych;)
    Lubię poznawać nowych ludzi, więc cieszę się, że trafiłam na tą "imprezę";)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj nowy gościu. Siadaj z nami przy stole z pełną swobodą. Smakuj najlepszą kawę świata. Tak na marginesie mówiąc każdy o swoim roczniku mówi najlepszy (mój 69 - też naj...). Cieszę się, że jesteś .
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  18. witam Kochana! Sto latek blogowania!!!!!!
    pozwole sie zaprosic na Twoje Swieto,wpadne ciachem czekoladowym...to cos co pieke z wielka radoscia..
    jeszcze kilka dni na urlopie wychowawczym i wracam do przedszkolakow.jestem psychologiem klinicznym.atu na obczyznie pracuje posrod pampersiakow.
    Praca jest moja pasja,tak jak i bieganie,ale i stwarzanie klimatu moim najblozszum,by z checia wracali do domku.kocham swoj dom,dziecka w ilosc 4, w tym mezulka 2 metrowego.niepoprawna romantyczka,czasem zrzedzaca mamuska to cala Ja. Buziaczki Moniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że przyjęłaś zaproszenie. Nasze grono się powiększ z czego jestem bardzo zadowolona. Jak widać rozkręcamy się.
      Dzięki za tak sympatyczne odwiedzinki😊
      ps. Napisz ile piosenek już przeżyłaś?

      Usuń
  19. Wpada,m tylko na chwilke, bo z czasem krucho- wakacje ! Pomyslności i wszelkiego dobra oraz nieustającej weny twórczej z okazji 2 lat!Dostałam niedawno od Ciebie słoiczek więc candy pozostawię innym, niech się też ktoś inny ucieszy.Inspiruj nas tutaj jak najdłużej Moniczko- 100 lat !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że jesteś. Miejsce przy stole czekało na Ciebie.
      Dzięki za życzenia i miłe odwiedzinki 😊

      Usuń
  20. Kochana serdecznie gratuluję Blogowych urodzin !!! Bardzo się cieszę :* Miło Ciebie poznać jeszcze lepiej bo widzę, ze pracujemy w tym smaym fachu hhihih :*
    Nazywam się Angelika i pochodzę z Mrągowa z Mazur. Został mi rok do pełnej 30 na którą się nie godzę :P a z zawodu jestem Nauczycielem Sztuki Tańca. Moje zainteresowania to sztuka, taniec , rękodzieło, kolarstwo , kosmetyki i moda . A ostatni numerek w ankiecie to: Cieszę się Kochaa , ze Ciebie poznalałam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że do naszego grona dołączyła kolejna osoba z młodszym peselem.
      Pewnie z Tobą potańczymy do białego rana.
      Pozdrawiam i dziękuję za życzenia 😊

      Usuń
  21. Gratulacje! Wszystkiego dobrego w następnych latach blogowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i pozdrawiam. Miło mi Cię gościć u siebie.

      Usuń
  22. Droga Moniko, bardzo gratuluję zbliżających się urodzin Twojego twórczego i kreatywnego bloga ! Życzę Ci samych radości z kolejnych lat w blogosferze. Z przyjemnością biorę udział w Urodzinowym Candy ! Mam na imię Ania, a mieszkam w woj. świętokrzyskim, w drugim co do wielkości mieście po Kielcach, czyli w Ostrowcu Św. Mam 30+ lat, skończyłam ochronę środowiska, ale w ostatnim czasie powoli moja praca coraz bardziej zaczyna być związana z moją największą pasją czyli z wnętrzami. Chciałabym kiedyś połączyć ochronę środowiska (bardziej ekologię) z aranżacją wnętrz. Moje pasje to oczywiście aranżacja wnętrz, dobre kino (oglądam dużo, jestem na bieżąco z nowościami dvd i kinowymi), dobra muzyka (rock, rnb, soul, pop), dobra literatura zazwyczaj piękna (N. Speark, E. Giffin, R.P. Evans), chociaż uwielbiam od dawna P.Coelho. Lubię u siebie w mieszkaniu tworzyć nowe aranżacje, dekoracje, cały czas coś zmieniać. Wcześniej też moje zainteresowania były bardziej twórcze i plastyczne, przez pewien czas malowałam butelki. Może je kiedyś pokażę na blogu :). Z mężem mam wspólną pasję góry :). Banerek urodzinowy zabieram do siebie :) I jeszcze raz życzę Ci Moniko samych radości i sukcesów na blogu :))
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jesteś. Miejsce czekało. Kolejna trzydziestka z nami. Jak miło spotkac się w tak różnorodnym wiekowo gronie. Super.
      Przeczytałam już chyba wszystkie książki P. Coelho.
      Dzięki za przybycie. Ślę uściski:)

      Usuń
  23. W takim razie wbijam na imprezę. Widzę same bratnie dusze, więc impreza na pewno wypali ;) Moniko, gratuluję Ci tych wspaniałych dwóch lat "blogowego pożycia" ;) i życzę kolejnych dwustu. Naprawdę inspirujesz, ba, jesteś Guru.
    Mam na imię Kamila, 18.sierpnia skończę 35 lat (podwójna impreza?). Mieszkam w Nowym Targu. Z wykształcenia jestem pielęgniarką i pedagogiem ale pracuję w tym pierwszym zawodzie bo zdecydowanie jest bliższy memu sercu. Kocham góry, naturę, książki. Co dziennie mam hopla na jakimś punkcie. Lubię pstrykać zdjęcia naturze, szyć, malować, dawać drugie życie starym przedmiotom. Targi staroci? Lepiej nie wypowiadać przy mnie tych słów ;) Jestem żoną i matką prawie trzyletniej Zosi. Mam najwspanialszą babcię na świecie. Jestem szczęściarą. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu Tobie i wszystkim Twoim czytelniczkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że wpadłaś. Rozgość się i czuj się, jak u siebie w domu.
      Dziękuję za życzenia - pozdrawiam pięknie.

      Usuń
  24. No to wbijam na Twoją imprezę :) pojawiam się u Ciebie od niedawna, ale bardzo mi się tu podoba :)
    Mam na imię Justyna, jestem w grupie wiekowej 20+, ale już bardzo bliziutko mi do 30 :) Pochodzę z Łodzi - tu się urodziłam, wychowałam, i mieszkam (i nie chcę się stąd wynosić :)) Z zawodu jestem tłumaczem, lektorem/nauczycielem angielskiego (mgr filologii angielskiej). Pracowałam w zawodzie kilka lat, w czasie studiowania i po zakończeniu - w szkołach prywatnych i szkole państwowej, ale realia naszej polskiej oświaty i szkolnictwa skutecznie mnie zniechęciły... dlatego przeniosłam się do rodzinnej firmy; a obecnie razem z moim ukochanym Adamem oczekujemy naszego pierwszego dzidziusia :)
    Moje zainteresowania to czytanie (pochłaniam książki, uwielbiam powieści, jestem chora jak kończę coś czytać a nie mam kolejnej książki po ręką...), decoupage i - dzięki blogowaniu - pojawia się u mnie coraz większe zainteresowanie innymi dziedzinami rękodzieła :) powolutku próbuję swoich sił w ceramice, akwareli, rysunku, i może coś jeszcze się pojawi, może szycie? ;) Kiedyś chciałabym swoje pasje i zainteresowania zamienić na pracę zawodową, ale to są bardzo nieśmiałe marzenia ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej cieszę się, że zdecydowałaś się do nas dołączyć i jeszcze w takim stanie"). Super.
      Pamiętaj marzenia się spełniają:)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  25. No tak banerek zabrałam, ale komentarza to już nie zostawiłam :)Skleroza nie boli :)
    Kochana z radością przyłączam się do Twojej zabawy i gratuluję 2 rocznicy bloga. Uwielbiam być u Ciebie. Jesteś pełna inspiracji i bardzo kreatywna. Kocham takie osoby.
    Zaczynając od początku mam na imię Justyna. Jestem szczęśliwą żoną i mamą i jeszcze mam te 30+. Mieszkam pod Warszawą i bardzo dobrze mi tu. Studiowałam ekonomię i zarządzanie przedsiębiorstwem, ale oczyma duszy byłam super wykwalifikowanym celnikiem :) Obecnie zajmuję się domem, wychowaniem synka i powoli próbuję swoich sił we własnej firmie. Moją największą pasją jest fotografia. Wszędzie dźwigam ze sobą aparat, bo zawsze jest coś do sfotografowania. Marzy mi się profesjonalny kurs, bo nigdy na takim nie byłam. Na razie klikam amatorsko. Mogę o sobie powiedzieć, że jestem molem książkowym, bo czytam nałogowo, a w wolnych chwilach lubię robić wianki :)Ze wszystkiego i o każdej porze roku. Największą przyjemność sprawia mi dekorowanie domu i tworzenie do niego dekoracji. Chciałabym jeszcze spróbować swoich sił na płótnie i namalować to co mi w duszy gra :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. O - jak miło, ze jesteś. Brakowało mi Ciebie przy tym stole.
    Zdjęcia robisz naprawdę piękne. Jesteś jedną z najlepszych blogowych fotografek. Szkoda, że tak daleko mieszkasz. Chętnie skorzystałabym z kilku Twoich fotograficznych podpowiedzi.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj i życzę udanego dalszego blogowania :-). Jestem Alicja. Mam 40+ lat. Mieszkam na Warmii.Sytuacja życiowa sprawiła że nie pracuję w zawodzie teraz ale jestem z wykształcenia nauczycielką plastyczką i realizuję swoje marzenia poznając różne nowe techniki. Lepię z gliny, maluję, fotografuję, tworzę z papieru, trochę szyję... Jestem ciągle ciekawa nowych dziedzin rękodzieła i tylko czas mnie ogranicz :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia. Cieszę się, że zagościłaś na mojej urodzinowej imprezce i mogłam Ciebie troszkę lepiej poznać.
      Pozdrawiam i ślę same serdeczności.

      Usuń